• BIST 73.391
  • Altın 132,849
  • Dolar 3,5219
  • Euro 3,7585
  • İstanbul 5 °C
  • Ankara -1 °C

İngiliz FETÖ Ajansı BBC

İngiliz FETÖ Ajansı BBC
Üst akıl yine devrede... İngiltere'nin resmi yayın kuruluşu BBC, 10 ülkedeki ofisini aynı andan ayaklandırdı.

Dünyanın en büyük haber kanallarından olan BBC, enerjisini dünya genelindeki FETÖ okullarını övmek için kullandı. Dünyada son derece önemli gelişmeler olurken 10 ülkede birden haber kaynaklarını ve çalışanlarını organize ederek bu ülkelerde kapatılan FETÖ okullarının yöneticileri, öğrencileri ve veliler ile röportajlar yaptı. Böylece ilk kez büyük bir Batılı medya kuruluşu FETÖ’ü korumaya aldı.

MAĞDUR EDİLDİLER İDDİASI

Akşam'ın haberine göre, BBC’nin 23 Eylül'de yayımlanan haberinde FETÖ okulları övülürken, okulların kapatılmasıyla boşta kalan insanların mağdur olduğu iddia edildi. BBC, FETÖ okullarını korumak için aralarında Pakistan, Kenya, Tataristan Özerk Cumhuriyeti, ABD, Kırgızistan, Afganistan ve Endonezya’nın da bulunduğu toplam 10 ülkedeki tüm haber kaynaklarını senkronize şekilde harekete geçirdi.

MANİPÜLASYONA ÇANAK

BBC FETÖ okullarının disiplin ve ahlak gibi değerler üzerine kurulu olduğunu iddia etti. Okul yöneticileri de okulların Gülen’den esinlendiğini ancak Gülen’le bağlantısı olmadığını ve FETÖ’den finansal destek almadıklarını iddia ettiler. BBC haberinde bu okulların başta Rusya ve Özbekistan olmak üzere birçok ülkede kapatıldığını da yazdı ancak bu okulların kapatılma gerekçeleri olan skandallarına hiç değinmedi.

Gülen’e masumiyet süsü verdi

BBC’nin haberinde ilginç noktalardan birisi bu okullarda Gülen’e ilişkin ya da dini hiçbir kitap okutulmadığı iddiası oldu. Gerçekleri daha fazla kapatamayan BBC Kenya’daki bazı eski öğrenci ve öğretmenlerin kendilerine Gülen’in kitaplarının verildiğine yönelik sözlerini haberine taşıdı ancak tek satırla geçiştirdi.

FT değil sanki FETÖ Times

İngiliz Financial Times gazetesi dünkü başyazısında Türkiye karşıtı, FETÖ destekçisi yayınlarını sürdürdü. Gazete, FETÖ tasfiyelerinin endişe verici bir boyuta ulaştığını ifade ederek büyük bir skandal örneği sergiledi. FETÖ ile PKK operasyonlarını muhalifler hedef alınıyormuş gibi yansıtan İngiliz gazetesi, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı ‘uzlaşma’ya çağırdı!

Ahlaksız gazetecilik

İngiliz yayın organları 15 Temmuz'daki hain darbe girişiminin ardından Türkiye'ye destek vermek yerine FETÖ'cüleri aklamaya çalıştı.

İşte o isimler  

BBC’nin 10 ülkede FETÖ yöneticileri, okul müdürleri, öğrenciler ve velileriyle röportajlar yapan ekibinin içinde bulunan bazı isimler ise şöyle: BBC Dünya Servisi’nden İran, Afganistan ve Rusya muhabiri Jenny Norton, BBC Dünya Servisi’nden Çağıl Kasapoğlu, BBC Endonezya ekibinden Jerome Wirawan, BBC Rusya’dan Olga Ivshina ve BBC Pakistan ile BBC Birleşik Arap Emirlikleri’nden Iram Abbasi. 

Kaynak: Haber Kaynağı
Bu haber toplam 53 defa okunmuştur
  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Soylu: Artık bu ifadeyi kullanmıyoruz03 Aralık 2016 Cumartesi 20:23
  • Kömürden tek taş yüzük yaptırdı03 Aralık 2016 Cumartesi 19:58
  • Bombalı saldırıda, her iki taraftan 30 kişi öldü03 Aralık 2016 Cumartesi 19:48
  • Terör örgütünün üst düzey yöneticisi yakalandı03 Aralık 2016 Cumartesi 19:48
  • Slovenya’dan Avusturya’ya Türkiye tepkisi03 Aralık 2016 Cumartesi 19:23
  • Suriye uçağı düşürüldü!03 Aralık 2016 Cumartesi 19:08
  • Silopide araçta 30 tabanca ele geçirildi03 Aralık 2016 Cumartesi 18:13
  • Arakan’da katliam yapılıyor03 Aralık 2016 Cumartesi 17:48
  • Buse Terimden duygulandıran paylaşım03 Aralık 2016 Cumartesi 17:28
  • Abant beyaz örtüyle kaplandı03 Aralık 2016 Cumartesi 17:13
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2016 Haber Spot | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.